Kick

Innan varje pass jag håller känner jag, inte ångest,  och inte nervositet heller. Kanske likgiltighet. Sedan när jag väl sätter mig på cykeln och kör så blir jag så jävla pepp och vill bara fortsätta. Det finns en liten möjlighet till att jag tar tillbaka detta på lördag då jag ska börja med ett halvtimmes pass för att sedan direkt efter köra ett timmespass.

Har i alla fall satt ihop passet nu. Ska cykla igenom det imorgon och jag hoppas att jag eventuellt får med mig träningssugna systrar och kanske några kompisar.

Jag är sjukt mätt och ändå åt vi för kanske tre timmar sedan och så ska jag snart iväg och äta med Greken. Kanske blir någon liten smula, orkar nog inte äta en hel måltid. Vilket I-landsproblem...

Say what?
Postat av: Carro

men haha, vad roligt att du blivit intstruktör. Jag är stolt över dig. Då måste jag komma o spinna till nåt av dina pass nångång när jag e hemma.



Fast jag måste bli lite fit först så du slipper skämmas över mitt flåsande jag. har bara varit på typ 5 pass hittills.

2009-02-18 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0