Jordgubbsglaserad tigerkaka

Jag glömde ju nämna att jag färgade håret blont igår. Det blev inget bra. Jag gjorde det själv och resulterade i att jag blev helfläckig, så idag skulle syster Mellan hjälpa mig med att färga röda slingor. Haha, jag tror inte jag ser klok ut, men jag får nog ge det ett par dagar. Kanske vänjer mig. Annars färgar jag det helrött och sedan brunt, som jag funderat på ett tag. Återkommer senare med bilder där man ser resultatet.
Ska nu gå och lägga mig och deppa. Har insett att vi inte kommer klara oss nästa månad då karln kommer få en försenad lön pga sjukskrivningen. Jag jobbade ju knappt något förra månaden då jag fick ett psykbryt och mådde bajs. Nu blir det till att äta brödsmulor. Mmm, vad gott. Jag känner mig riktigt pepp.



1. Karln gjorde apgod smoothie igår med hallon och blåbär. Nyttigt och gott.
2. Vi bättrade på med lite blommor hemma. Gick från Myntan hem i snöstorm.
3. C leker paparazzi, jag leker famehora.
4. Kände mig som en alien.
5 Syrrans fina indianhänder.
6. God currykyckling.

Say what?
Postat av: Alexandra

Jobbigt med ekonomi som tryter.. :( Hoppas det löser dig!

Hoppas även få se bilder på ditt nya hår! :)



Kram!

2009-02-23 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0