It's a lovely weather for a sleighride together with you

Är överlycklig. Det är verkligen underbart väder ute och denna dag är helt perfekt. Egentligen ingenting som är utöver det vanliga men jag har bara en bra känsla i magen. Trots denna känsla i magen försov jag mig i morse och fick verkligen hoppa ur sängen, slänga på mig kläderna jag hoppade ur igår kväll och springa till tunnelbanan. Jag hann precis.

Mitt uppdrag avar att passa en instruktörs unge som var för sjuk för att vara i barnpassningen och hon hade ingen som kunde hoppa in istället för henne. Det gjorde inte mig någonting jag fick ju gulla med världens sötaste unge. Smilo. Underbar, jag funderade starkt på att kidnappa honom och smita iväg, men kom sedan på att jag tror att modern skulle förstå att det var jag plus att ungen skulle nog sakna sina päron. Men annars hade det nog funkat.

Lunchade med Ballen och syster Minst. De jobbade båda två på golvet idag och då får man göra vad man vill. F*ttchef. Märker inte att de (läs A*neta) som jobbar på golvet går och röker 496 gånger på en dag och kanske stämplar ut två av de. Medan de sm sitter i kassan får RINGA på någon för att bli avbytt en gång per dag för att kunna gå på toa. Jävligt märkligt system. Och nu har de även börjat dela ut varningar hit och dit, minimerat det och det. Man får sparken för ditten och datten. Känns som att det kommer gå jävligt bra för den butiken. NOT!

Nej nu ska jag kolla upp vad det går för biosar på fredag. Spännande.


Ps. Jag längtar verkligen efter att smyckena jag beställt ska komma.Ds


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0