I'm going under

Jag pallar inte gå upp så här freakin early. Har ju börjat jobba 6.15 två dagar i rad och det räcker mycket gott och väl. Men idag går man upp för en rolig anledning. Idag kommer alla anläggningar i hela Sverige samlas för att på dagen utöva massa aktiviteter tillsammans och sedan ladda inför ett party utan dess like på kvällen. Jag har laddat inför dansaerobics, Bollywood och Afro. Ska bli skitkul.

C fick opereras, det var som med dig Alexandra, de brydde sig inte speciellt mycket ändå... Dock åkte han förbi apoteket på morgonen så han duschade med tvålen där.

Nu är han hög på tabletter stackarn.

Just det, såg I taket lyser stjärnorna igår. Grym film. Stark. Hade jag inte varit på bio hade jag bölat läppen av mig. Så sorglig och gripande. Wow.

Nej nu måste jag göra i ordning mig. Tjofräs.

Say what?
Postat av: Alexandra



Vilken tur att han kunde opereras!

Hade ju inte varit så kul att få en ny tid om några månader när man ändå är redo NU lixom.



Så du rekommenderar "I taket lyser stjärnorna". Finemang! Då ska jag se den. :)



Kramar!

2009-02-07 @ 10:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0