Idag är det alltså alla fjärtars dag...

Den ska jag inte spendera med min karl utan med söta brudar. Avis? Haha. Vi ska bulla upp med gott och se på schlager #2. Ska bli trevligt. Var länge sedan jag träffade dessa. Gissar på att det kommer bilder senare, har ju blivit smått beroende av kameran :p

Har precis kommit hem efter att ha varit på cykelkvartal, musiken var sådär, lite bättre än förra i alla fall. Man lär ju vänja sig.

Tror att jag har glömt att nämna att min ena kusin som är bosatt i London blev mamma för första gången i onsdags, en liten Molly. Congrats! Hon var beräknad att komma idag, på alla hjärtans dag och även sin mammas födelsedag.

Nu ska jag gå och baka lite. Hörs!

Say what?
Postat av: Alexandra

Jaa! Så trevligt att du kommer med! :)

Och jag är SÅ sugen på smågodis & läsk. Mmm!

Svullaaaa!

2009-02-14 @ 15:23:00
Postat av: Linn

OCH jaaag vill ha grönsaker & dipp!





Mys darling. :D

2009-02-14 @ 15:29:59
URL: http://dagenslinn.blogg.se/
Postat av: Erica

Och det var dom! :D men väldigt mäktiga, så det räckte med EN :D

2009-02-14 @ 17:05:54
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0