I woke up this morning, the sunshine was shinin, I put on my happy face

Fy fan vilket underbart väder! Kan man bli annat än glad när man vaknar upp till detta? Solsken.

Sitter och smarrar på min frukosttallrik, snart redo att ge mig av för att gå på cykelkvartalet. Yep, vissa pass är förkoreograferade så då vill de att man kommer och kör tillsammans med massa andra instruktörer så att alla får se samma koreografi.

Cykeln beräknas hålla på i en och en halv timme, efter det tänkte jag åka hem och baka lite. Skulle gjort det igår men då hade jag missat handla några ingredienser. Suck, när man ändå var inne i rätta moodet.

Kanske blir schlagerkväll ikväll med Limpz och Alex hemma hos Mickis. Har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar åt det. Om man fortfarande är bjuden vill säga :p

Say what?
Postat av: Erica

Glad alla hjärtans dag! :)

2009-02-14 @ 12:29:27
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Annonsera

Trevlig alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 14:09:19
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0