I want to ride my bicycle....

Har precis ätit frukost, fil med russin, banan, apelsin och müsli. Görgott. Ska gå och göra med redo att åka. Denna gång ska jag inte glömma ta med mig boken så jag har något att läsa hela den långa resan jag har framför mig.

Efter cyklingen bär det hem för att eventuellt styrketränagå hem och slappa, sedan är det jobb i några timmar och beroende om det blev styrketräning tidigare kanske jag tar det senare på kvällen istället. Får se om jag kan få syrran att nappa...

Say what?
Postat av: christine

..har precis läst en bok av Karin Alvtegen jag med, svek. Tusen strålande solar är också hemsk, som flyga drake. Fast på ett annat sätt. Usch, men verkligen absolut läsvärd. Vet att Flyga drake är film, men är lite skeptiskt till att se filmer när jag läst boken. Brukar oftast bli en besvikelse :O Men om du ser den, kan ju du rapportera till mig sen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0