I made it!

Nu är det över. Jag har tagit steget. Höll mitt första spinningpass på hemcentret. Började ju som sagt med halvtimmespasset och det gick som det brukar. Blev ju grymt svettig som sig bör och det hjälpte väl egentligen bara till med att få in mig i andra andningen till det långa passet direkt efter. Fick lite beröm efter också så det kändes bra, har dock lite jag behöver ändra på.

The girls kom inte över idag, de vah:ar (vård av hund) så först skulle det var hemma hos Alex och slutade till slut hemma hos Limpz...Hon har ju kattsatar, Det är Miss C allergisk mot så jag bangar. Kanske borde messa om det hehe.

Är i valet och kvalet nu om man ska gå ner och handal något till middag eller om man bara ska ta en macka. Är inte speciellt hungrig.

Får se. Nu ska jag mysa med Babe i soffan,

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0