Here we go again....

Det är så roligt att man kollar runt på bloggar och att de flest faktiskt fyller i listor. Jag trodde jag var ensam om att tycka det var så jävla kul, men icke. Så här kommer en till som jag snott från Christine som hon i sin tur snott från Mari.

Vilken svordom använder du mest? Oj, svårt. Jag svär ju som en borstbindare. Antagligen fan eller jävlar.
Äger du en iPod? No, men en Mp3.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det beror helt på, men jag behöver två timmar innan jag börjar jobba i alla fall.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Säg mig varför man skulle göra det?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror helt på, ska det vara typ "minnesfoto" är det klart man vill vara med på bilden, annars tar jag den gärna.
Vilken var den senaste filmen du såg? The Holiday som gick på tv.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Det skulle nog vara den där solsemestern vi pratat om ett tag, kanske åka ner och överraska syrran.

Har någon någonsin kallat dig lat! Morsan kan nog ha gjort det...
Tar du någon medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, kan tänka mig att man lätt blir beroende av det. Brukar läsa en bok till jag blir så trött att jag somnar.
Vilken cd ligger i din cdspelare just nu? Spinningcd:n, måste ju få in allt.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Inget av det.
Vad åt du till middag? Well, jag har inte ätit middag än, men till lunch blev det fläskkarré och det skulle varit ris till, men de missade det så jag fick pommes, men jag orkade inte säga till.

Använder du huvtröjor? Oh yeas.
Kan du vissla? Johanna, ja visst kan jag det *vissel vissel visselllllll*.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Extreme på Grönan tror jag. Asgarvade senast jag åkte den. Minns första gången när Limpz och jag tg oss upp i den. Fy fan va vi skrek, men sedan skulle vi åka den fyrtioelva gånger till innan vi åkte hem.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Absolut.

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja gud ja. Favoriten var på fredagar  Disneyklubben med Johan, Alice och Eva. Minns ni?
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej.
Vilken film kan du alla replikerna till? Hmm, kanske inte alla men Hitta Nemo.
När flög du senast? Augusti -08 (hem från Tyskland).
Läser du för skojs skull? Ja absolut.
Pratar du några andra språk? Försöker mig på tyska med min pojkvän, men jag kan det definitivt inte flytande, spanska förstår jag det mesta av, men eftersom jag inte läst det på typ hundra år så har jag svårt för att tala det. Kanske om jag fick bo där ett år och komma in i det. 

Har du gråtit offentligt? Ja, flera gånger. Jag är ju en lipsill.
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär, men jag vill ha en laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja verkligen.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Ja, jag har en tatuering på G och så vill jag pierca längst upp på öronen...hmm,antar att den har ett namn, men jag kan det inte.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, varför?
Vad har du med dig in på bion? Popcorn, dricka och förhoppningsvis bra sällskap.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Absolange, I dig tatueringar, men det är inte som att jag tycker mer eller mindre om honom om han inte har/har det.....

Gillar du att flyga flygplan? Me love.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Får nog svara samma som Christine, att han får mig att skratta och att han är ärlig. Båda är oerhört viktiga.
När sov du senast på golvet? Ingen aning faktiskt.
Gillar du din boendesituation? Ja för tillfället är den perfa, men vi vill ju ha större, fast det är ingen brådska, så länge jag har honom.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Beror lite på om det är vinter eller sommar faktiskt. På vintern är jag oftast sjukt trött, men på sommaren har jag ingenting emot att gå upp tiiidigt.

Äter du frukost dagligen? Oh yes. Hjärnan funkar inte alls om jag hoppar den, kan tom längta efter frukost på kvällen.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej inte som det ser ut nu. Njuter av tempot faktiskt.
Vilken är din favoritfrukt? Hmm, tål ju knappt några. Men en mix av apelsin, vindruvor och banan....och jordgubbar.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Host harkel, 25
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Hej jag heter Cicci och I was born Språkpolis. Är mer noga med hur man pratar...
Tror du att Gud är man eller kvinna? I min värld finns det ingen Gud.
Vad var det sista du åt? Haha, kärleksmums.

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta? Både och.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Det vet jag faktiskt inte, de har berättat någon gång men jag minns inte. 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det kan bara bli bättre.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Åh, det skulle jag vilja.
Sover du på sida, mage eller rygg? Mage.

Tycker du om att krama folk? Jag älskar att kramas.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Tacka nej, och varsamt förklara att jag har partner.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja faktiskt.
Vilka böcker har fått dig att gråta? Senast var det Landet bortom haven.
Vad är du allergisk mot? Massa födoämnen. Och rökare som inte förstår att det är äckligt att röka i bankomatkön, busskuren, iiiiiiii någons ansikte när de går förbi.  

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Pontus. Alla vi tre tjejer skulle heta Pontus.


Say what?
Postat av: Musslan

Disneyklubben minns jag! Ojojoj, vad bra det var! :)

2009-02-03 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0