Get it done

Har fått lite saker gjorda idag i alla fall. Gjorde i ordning mig i lagom takt. Gick över till syrrorna för att hämta lite papper och lämna ögonbad till syster Minst som hade fått svullna ögon över natten. Usch stackarn. Det är hemskt med svullna ögon, man r så utsatt då. Vill verkligen inte passera en spegel.
Åkte i alla fall och hämtade kameran som varit färdig ett bra tag men vi har bara inte tagit oss tiden att hämta den. Tror att vi lämnat in den typ 4 gånger och senaste gången v i hämtade ut den var det ett nytt fel på den och det upptäckte vi såklart inte förrän vi kommit hem.

Åt en lunch som bestod av varma mackor. Inte världens godaste, mest slemmig och mättande och det var resultatet vi ville åt. Laddade sedan batterierna och började städa. Jag kan aldrig städa ytligt. Hittar alltid något mer djupt som kan göras; typ rensa i papper, organisera böcker, sätta in alla foton som ligger löst, möblera om i garderoberna. Idag höll jag lite på mig och försökte verkligen få det mest ytliga gjort. Tror jag lyckades en del.

Har precis hackat kött och grönsaker till middagen och nu sitter karln och rensar räkor. Mina händer är helförstörda så jag klarar knappt vatten och kände då att räkor kanske var att utmana ödet. Ska se om jag får en fin bild sedan på resultatet. Börjar känna mig lite hungrig...

Får även se om syster Mellan och Jomps vill komma över på middag...

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0