Fy fan säger jag bara

Jag var ju då tvungen att jobba ändå, trots att jag sjukanmält mig. Fick ju reda på igår kväll runt sjutiden att jag var tvungen att få in någon i mitt ställe. Mission impossible. Har ju inte nummer till någon så jag fick ta passet ändå som sagt. Resan dit var en mardröm, näsan rann som en läckande kran. Det är ju inte som att man kan snyta sig i skjortärmen. Väl där slutade ju inte snokfan rinna. Som tur var var vi två stycken så jag kunde smita iväg och snyta mig.

Hade ju med mig en bok som jag planerat börja läsa på resorna dit bort, men det var inte att tänka på då minsta lilla framåtlutning på huvudet bidrog till..hmm, motsvarigheten till rännskita, rännsnora? Så jag fick snällt och lydigt sitta och lyssna på min musik och titta ut genom fönstret. Inte helt farligt det heller i och för sig. Nu ska jag skura badrummet och sedan om jag pallar, vilket jag tvivlar på, tänkte jag baka bröd. Eller om jag ska spara det till imorgon bitti så jag kan ge älsk frukost på sängen, då han kommer hem sent i natt.

Say what?
Postat av: Mari

Usch, din förkylning verkar inte alls vilja släppa :(. Drick mycket vatten, och ta i allt du har när du snyter dig så du får ut skiiiten ha ha..



Puss

2009-02-01 @ 20:10:31
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0