Fredag den 13e

Pallade inte skriva igår. Min mage mådde bajs. Verkligen.

Skulle ju ge blod igår, så jag med syster Minst i sällskap åkte in till Blodcentralen, jag fyller i alla papper och blir snart uppropad. När jag kommer dit, ser de att jag fyllt i att jag var sjuk för 2 veckor sedan. Då undrade de om jag haft feber och hur länge sedan jag blev feberfri. Tyvärr var det för kort tid som passerat där emellan. Men jag förstår totalt. De kan ju inte ta sjukt blod. Så jag skulle återkomma nästa vecka. Det ska jag göra och då drar jag med mig Lusen.

Efter det åkte vi till farmor för att hjälpa henne städa. Det var då magen verkligen började krångla. Pallar inte magproblem, those years are gone. När vi hade städat klart hamnade vi inne vid schiffonjén (hur sjutton stavas det?) där hon har alla gamla foton. Riktigt roligt att se. Dels för syster Minst som knappt sett farmor som ung.

Vi hittade även några kort på oss som små. Väldigt tjusiga. Hahaha, har inte garvat så mycket på länge somjag gjorde när jag såg detta kort:

Hahaha, från vänster: syster Mellan, syster Minst och syster Störst.


Farmor längst till vänster, jag kliar mig på foten i en kjol som farmor sytt till mig, pappa, tjockissyster, skinny mamma, och syster Mellan.

Söta Du.

Piiiis. Veni vidi vinsinsinfisnn?

Say what?
Postat av: Erica

joda! En liiiten bristning under naveln! :P men den syns inte. bara känns! thank good!

2009-02-13 @ 14:03:05
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilka söta bilder! :)

2009-02-13 @ 18:57:35
Postat av: Carro

1. haha jag skrattade rakt ut åt linnea på kortet med gula tröjan. hon ser så söt ut så jag vill DÖ!

2. din farmor är sååååå gullig!!!



det här gjorde mig på bättre humör. nu ska jag iväg och festa strax! god kväll

2009-02-14 @ 17:15:43
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0