Ett försök

Ska nu göra ett försök att försöka sammanfatta de senaste dagarna.
Torsdag
I torsdags morse åkte alltså mor och jag till Ikea och köpte vårt efterlängtade soffbord och lite andra saker också såklart. Några hänggarderober, ljus, stor kastrull, galgar och sådant som man verkligen behöver.
Efter det hämtade vi upp syster Minst och min karl och drog till mormor på god lunch. Syster Minst och jag fick världens skrattanfall när mormor började berätta om hur tanterna rullade ner till stranden. Usch, det blev så internt så hon och jag satt såklart och grät av skratt som vanligt.
När vi tackat för oss hos mormor gick vi över till farmor så att mamma som är på besök fick hälsa på henne och så även karln. Efter ett tag drog de och syster Minst och jag satte igång med att städa lite åt henne.
Vi tackade för oss och drog sedan till bokrean men hittade inget. Så vi drog till syster Mellan för att se hur det går för henne på hennes nya jobb. Det är verkligen hennes element. En klädbutik med grymt snygga kläder och de förväntar sig att de ska klä sig lite udda vilket syrran kan. På ett snyggt sätt alltså.
När magarna började göra väsen av sig tog vi första bästa tåg till thailandet och köpte lite mat till familjen. Gott som vanligt. Chillade lite där hemma innan det var dags att dra hem och sortera papper till typ halv ett på natten? Vem gör det?


1. Jag i bilen på väg till mormor
2. Syster Minst i ett skrattanfall
3. Jag i samma skrattanfall
4. Jag med mitt nya glasöga
5. Mammas konstverk
6. Jag i nya glajerna
7. Farmor tittar efter mammas nya bil
8. Mitt nya hår
9. Jag gullar med kameran...
10. En skål i solsken
11. Farmor gömmer sig för kameran
12. Syster Mellan på sitt nya jobb.
Fredag
Upp tidigt igen, iväg med mor denna gång till CityGross. Shoppade inte fasligt mycket men så att vi i alla fall har nödvändiga saker hemma. Slängde i mig lite mackor innan det var dags att dra iväg till Kungen, fick dra lite tidigare då mötet drog över på tiden. Stressade hem för att hinna duscha och tvätta håret innan jag skulle byta av Greken då hon körde pass. Han inte duscha, fick slänga ihop en väska och rusa iväg. Lugnt att bara byta av en timme, gick fort som bara den. Sprang sedan iväg för att handla något att äta. Det fick bli de fina torra kycklingspetten som legat där hela dagen. Men huvudsaken var att jag fick i mig något.
Hem till Ballen för att fixa sig. Bergh, Musslan och Linus kom också dit. Glada i hågen drar vi till Lusens 75årspartaj. Det var riktigt roligt och som vanligt hade jag migrän. Det slår verkligen aldrig fel. Har alltid det. Mindre kul. Men är pigg idag då jag hade en vit kväll. Så nu orkar jag också vara pigg på passen. Skönt!



1. Vårt inshoppande
2. Musslan är fångad av en stormvind
3.Ballen, Linus och Bergh
4. Moi
5. The one and only Ballen
6. Bergh och jag
7. Lusen the birthday kid
8. Askalasa Ballen och jag
9. Musslan och jag kör en klassisk toabild
10. Syster Minst kom också :)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0