Du erinnerst mich an Liebe

Precis hemkommen efterr jobbet. Det gick precis lika bra på jobbet som förra tisdagen, allt rullade liksom på. Tog på mig extrajobb i morgon också, känns som att jag hakar på allt jag kan få i och med att jag behöver pengarna. Jag har ju knappt några fasta tider så det är jättebra när det dyker upp nya tider.

Är riktigt laddad till på lördag då verkligen hela dagen bjuder på skoj. Ska träna ihop med typ hela Sverige på dagen för att sedan gå hem och vara totaltaggad inför värsta festen på kvällen. Fatta att jag ska ta mycket kort nu när vi äntligen köpt en kamera. Hehe. Apropå det så tog jag lite egokort... Enjoy!


Say what?
Postat av: Mari

Vad skoj det är att höra att det går bra för dig, på jobbet :). Skoj !!! Nice med egopics he he :).

Puss

2009-02-04 @ 12:20:58
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Härliga bilder! Och jösses va sugen jag blev på chocklad! :) Handla, handla..

2009-02-04 @ 12:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0