Bullar upp

Sitter och laddar med en massa frukost, jag ska nämligen åka iväg och ge blod. Får se hur det går. Man kanske svimmar på kuppen. Men det hoppas jag inte :/ Har i alla fall med mig syster som stöd så det känns bra.

Ha en bra dag ni!

Say what?
Postat av: tuula

hey babes. saknar er massor, jag är i en icke existerande bloggvärld nu och orkar därför VERKLIGEN inte skriva i min blogg men du ska veta att jag följer dig o carsten som en svans ;)

Hur är hans fot, har han ont? Och när kan han spela igen? Du får ge han massa krya på dig kramar från mig. Jag ska snart iväg till sälen med mina vänner härifrån. Vi är sju pers i min bil och en pickup med våra skidor som ska ta landsvägen uppåt mot fjällen. Den 26:e åker vi och kommer hem på söndag 1/3. Ska bli så kul. Få se hur min tå pallar att tryckas in en pjäxa, den stackaren har varit vrickad sen en träning och den är fortfarande öm..

:( Hm.. Allt väl med dig? Har du hittat jobb än? Och jag måste säga att du var klart den snyggaste på hela kvällen där du och sats var samlade :) Wow vilken puma. Sköt om dig nu så hörs vi snart, mejla tillbaka kommer nog inte läsa bloggen ;)

puss o kram tullsan

2009-02-12 @ 15:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0