Barn barn barn

Vissa ungar kan ju vara bland de sötaste man sett. Helt galet. Man vill bara kidnappa de och ta med sig de hem, men det har jag fått höra att man inte kan göra. Så man får väl se till att producera egna helt enkelt. Har alltså jobbat med de små nu på förmiddagen, haft en "lunch" på fyra timmar och sedan ska jag tillbaka och stänga.

Jag tror att allt kommer lösa sig trots allt. Vi kommer få det att gå ihop. Har letat lite i skrymslen och hörn och hittat lite pengar så det kommer gå bra. Dock kommer det fortfarande vara knapert och vi kommer antagligen behöva låna tills dess att karln får sin lön så får vi som vanligt betala alla räkningar med min. Men en liten bit av den tunga sten som legat på mitt hjärta har försvunnit. Pjuh.

Ska hoppa in i en varm dusch nu. Fryser min röv av mig just nu...

Say what?
Postat av: Erica

Tack så mycket! :D

2009-02-24 @ 16:45:59
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0