And off we go.

Är ju nu färdig med passet, så nu är tanken att jag ska iväg och cykla igenom det så att jag ser att allt går bra när man väl sitter på cykeln. Det blir ju en helt annan sak än att sitta framför datorn och klippa ihop lite låtar.

Skulle ju ha ätit middag med Greken igår, men jag blev endast sällskap, var så sjukt mätt sedan lunchen. Efter det gick vi in på Åhléns och kollade lite inredningsprylar då Greken flyttar hemifrån i mars. Kollade även på hårfärg. The thing is att jag inte har en aning om vad jag vill göra med mitt hår. Jag vill gå lite wild and crazy som back in the days när jag hade rött hår. Det var roligt, det gillade jag. Nu känner jag mig allt annat än rolig och snygg i håret... Vad ska jag göra??

Jobb med barn ikväll. Pallar egentligen inte, men det är pengar.

Nästa helg ska jag eventuellt vara med i en lite reklamshow på det andra stället. Visa lite reklam för centret, visa upp lite av varje. Typ aerobics, bodypump, yoga. Får se så att tillräckligt många anmäler sig annars blir det inget av med det.

Say what?
Postat av: Erica

EXAKT!! Min pappa kommer att komma krypandes en dag. Tyvärr så lär det vara försent då. Min mamma är otroligt stark och hon mår jättebra. Visst hon är besviken och arg. Och ännu argare hur han behandlar mig och min bror. Men vi klarar det! :) Ah, Vem tror hon att hon är?! Precis! Vem säger att han inte träffar en ny? Vad ska man säga!

2009-02-19 @ 11:57:42
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0