We had joy we had fun we had seasons in the sun

Skulle på kräftskiva i fredags, kan väl säga utan att ljuga att det inte blev någon kräftskiva. Syster Mellan och jag möttes upp, handlade pannkakor, drack någon klunk och lyssnade på lite musica. Klädde på oss från topp till tå, tyckte vi, och gav oss av ner mot vattnet. Där var gänget redan igång och på pickalurven. Var kanske inte jättelätt att "komma in" i gänget. Så vi satt lutade mot den urinerade klippan och försökte pälsa på oss mer än vi redan gjort i hopp om att bli lite varmare. Vi gick hem sedan. Tidigt. Hur tidigt låter jag vara osagt. Det vet bara vi. Hehe. Men vi hade trevligt ändå, så länge det varade. Synd dock att jag inte kom att prata så mycket med Borlängetösen. Får bli nästa gång hon kommer till storstaden.

Say what?
Postat av: ulle

men kul hade vi. ja OJ va kul vi hade. asså verkligen jättekul. inte tråkigt. Utan kul!! :)

2009-08-19 @ 21:40:01
Postat av: Maja Alin

[Hejsan! Jag tänkte höra om du sätt filmen en shoppaholics bekännelser och vad du i så fall tyckte om den! Gå in på min blogg & säg din åsikt! Puss]

2009-08-19 @ 22:44:46
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Hur har du gjort så att rubriken och inläggs texten inte har så mycket mellanrum som annars? :)

2009-08-19 @ 22:48:42
URL: http://sabrinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0