OBS! Varning för stötande innehåll!

Jag är ledig idag. Alltså L-E-D-I-G och jag har valt att gå upp klockan kvart i åtta för att möta upp Greken och gå en långpromenad. Är hemma nu och är mer än nöjd. Jag kan berätta en hemlighet, eller den är inte så hemlig men jag kan erkänna en sak. Jag svettas som en jäkla babian. Helt galet. Spela ingen roll om jag kör ett marathon eller går på promenad, jag blir lika svettig. Så håll ut :

Jag är så vältränad att jag har rutor på ryggen :p

Say what?
Postat av: Mari

Sv: Ja jag håller med dig, det spelar absolut ingen roll hur mååånga gånger man har kollat på bilderna..KÄRLEKEN man känner, bara till bilderna är sjuuuk..Men shit, hur stor är chansen liksom.. Fan vad skoj hon kommer få...Jag vill tillbaka !!!



Härligt att svettas tjejen =)....

Puss

2009-08-06 @ 11:06:27
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0