Dry fit

På ett sätt känner jag att något saknas när jag inte skriver här i bloggen. Men å andra sidan så vet jag fan inte vad jag ska skriva när jag väl sätter mig här. Just nu tror jag att jag lider av den fetaste bloggtorkan ever.
Känner att jag inte vill skriva om mitt liv, för vem fan vill läsa om det? Nej jag funderar på att byta inriktning. Jag själv älskar att kolla in kreativa bloggar, typ smink-, inredning-, rit-, grafiska bloggar. Något som folk verkligen lägger ner sin själ i. Visst jag läser bloggar som "bara" handlar om "vanliga" människors vardag men de ger mig inte lika mycket. Så vi får helt enkelt se vad som händer med denna blogg.

Say what?
Postat av: MICHAELA D

Svar: Haha! Jobbigt läge hörredu! ;-) tack och grattis i efterskott till dig då! :D

2009-08-02 @ 12:18:52
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: smam

jobbigt med bloggtorka. hoppas det slapper snart!

2009-08-03 @ 13:39:36
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Christine

Men, hon har ju fyllt år! :O Grattisgrattisgrattis i efterskott! Såhär går det när det är sommar och jag tittar in på datorn ungefär 1 ggn i månaden ;)Men ni verkar må bra, skönt att höra! Puss och kram

2009-08-04 @ 16:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0