Cut

Ledig dag igår, det innebar en tripp till stan med Ullsi-bull och Svampen. Vi lämnade av Ull hos frissan och passade samtidigt på att boka tid. Fan så nice. Min utväxt börjar närma sig oacceptabelt äcklig. Dags att skrida till färgburken och saxen.
Sedan väntade butiksbesök. Vet inte vad som flög i mig, men jag hittade inte ett plagg. Inte ett enda! Det är inte riktigt friskt. Jag gick in på Lagerhaus, köpte en vas och åkte hem. Var inte alls på humör. Tråk. Jag som älskar att shoppa. Men jag antar att det bara är bra, då håller jag in på utgifterna i alla fall.
Hann i alla fall med en god lunch i Kungshallarna och efter att ha gått i typ en affär besökte vi Wayne's coffee och åt lite kanelbulle. Det var mys.




Ull med nytt snitt


 


Say what?
Postat av: Erica

Förstå att man kan påverkas så pass av en film? Den filmen har jag inte hört något om, men ska kolla upp den!

2009-08-28 @ 11:10:27
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0