Älskadekarlvadskullejaggörautandig?

Fick en underbar start på min födelsedag igår. Kärleken kom in med nyvaken/oharklad stämma och tog sig faktiskt igenom hela Ja må hon leva-sången. Jag fick tårta och ett ljus i. Blås. Gick sedan upp och möttes av ett riktigt frukostbord. Underbart. På bordet låg även min present. Jag som inte önskat mig något. Han hade köpt kavajen som jag var så här nära att köpa dagen innan. Den karln vet verkligen vad jag vill ha.

Nu känner jag mig så ensam, han är ute med jobbet och partar. Till en början hade jag tänkt följa med men jag är så sjukt trött så idag har jag haft egen-tid. Kirrat lite med ansiktet och målat naglarna. Kikar ju som sagt in på inspirationsbloggen och vill bara make-up-a.


Min nya klänning som jag är kär i :)

Vi, lite slitna på båten hem.

Say what?
Postat av: Mari

=) Ja, den överste funtar jag på. Det får nog bli den, men det gör ont att lägga ut så mkt pengar...usch.. men men =)



Hoppas du hade en toppenfödelsedag=) Puss

2009-08-02 @ 00:33:05
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0