Wiihhoooo

Det gick så bra. Jag fick jobbet! Börjar om 20 dagar. Det blir till en början deltid men då har jag i alla fall fått in en fot i företaget och kommer förhoppningsvis få fler timmar längre fram och kanske efter sommaren. Me happy!

Älsk fick sitt skattebesked idag och det var bra, så förhoppningsvis blir det någon resa i höst. Me want!

Say what?
Postat av: Alex



Vad har jag missat? Vad är det för jobb? :)

2009-04-01 @ 21:48:02
Postat av: Alex



Vad har jag missat? Vad är det för jobb? :)

2009-04-01 @ 21:48:15
Postat av: Carro

Va för jobb? lätta på vår nyfikenhet =)

2009-04-02 @ 09:38:58
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: christine

Tell us! :) Grattis stumpan, kul för dig! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0