Sunes sommar

Igår när jag jobbade så var det riktigt lugnt med barn, hade endast fyra ungar på tre timmar, så jag hann färglägga en teckning med Snövit och Prinsen och se på Sunes Sommar. Är inte det den bästaste filmen någonsin?! Jag blir helt kär i varje karaktär. Klumpige Rudolf, Söta Sune, Kaxiga Håkan..... Alla är helt underbara. Älskar verkligen den filmen och den har ju så mycket humor som man inte fattade när man var liten men som verkligen är skitkul nu när man samlat på sig några år.


Say what?
Postat av: Alexandra

Hahah! Älskade Sunes Sommar.. Ja, den är verkligen BÄST! :)

Jag tror jag måste ta & se den idag, det var längesen faktiskt!

2009-04-16 @ 10:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0