Sol och svett

Underbar morgon. Var inte ens trött när jag vaknade och jag vaknade ett bra tag innan väckarklockan skulle ringa. Hade fått ett sms inatt som gjorde mig grymt orolig, men messade tillbaka när jag vaknade och fick reda på att det inte var någon fara. Usch, inga fler sådana meddelanden okej?!

Idag väntar två spinningpass. Har en liten orolig känsla i magen. Fråga mig inte varför, jag har ju kört båda två flera gånger tidigare, men det kanske beror på att jag inte kört den kombinationen på två veckor. Har fått med mig Tant A på ena passet i alla fall och det känns bra, har försökt ragga med syster Mini, men hon var ute igår så hon visste inte om hon skulle palla. Syster Minst blir det svårt att ragga då hon är i Thailandet. Syster Mellan är för lat, ska ta en promenad med henne senare istället. Om hon inte bangar.

Nej nu ska jag get dressed for success och dra iväg till jobbet. Tjing!

Bilden togs av en av ungarna som var i Mini. Tagen med mobilkamera.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0