Skiftande

Hade grymt svårt att somna igår, drabbades av lite migrän. Ovanligt. Började få värk vid 17-tiden och sedan kom det mer och mer smygandes under kvällen, när det sedan var sovdags ville huvudet inte alls vara snällt.
 För alla personer som har migrän artar sig värken på olika sätt. Somliga spyr, somliga blir förlamade (det är sant, vet en som får bortdomningar i ena handen), somliga får så mycket flimmer för ögonen att det känns som gula fläcken och hundra andra symptom. Jag har tack och lov inget av de där symptomen, blir dock sjukt ljus- och ljudkänslig.
När jag då gick och lade mig och blundade inför sömnen som komma skulle så flimrade det framför mina ögon, ögonlocken ville inte ligga still. Det var som ett ljusflimmer som blinkade som ett eget discoljus under mina ögonlock. Sjukt irriterande.
När jag sedan fått nog efter att ha legat och vridit och vänt på mig så tog jag två eeze. Det blev lite bättre och till sist somnade jag.

Say what?
Postat av: Alex

Blä! Jävla migrän! Det är verkligen ett helvete.. :S

2009-04-05 @ 10:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0