Resultat/Avslöjande

Jag var på plåtning i måndags. Emelie som fotat mig tidigare, mailade mig härom veckan och frågade om jag möjligtvis skulle kunna tänka mig att agera modell på en fotokurs hon skulle hålla i - porträttkurs. Jag kände värsta pirret när jag läste det mailet. Jag? Modell? What? Men tänkte att det skulle vara kul att prova, så jag mailade tillbaka och tackade ja. Jag har sett lite resultat på någon blogg. Det var riktigt spännande att se. Och vilka duktiga människor de är!


Dessa två fantastiska bilder är tagna av Anita
Kanske återkommer med lite bilder senare, håller er på sträckbänken ;)

Say what?
Postat av: Alexandra

Åh! Va fina bilder.. Dina ögon lyser verkligen! :)

2009-04-16 @ 10:37:00
Postat av: Lovisa

Jag var med på den kursen! Du var jätte duktig!

2009-04-16 @ 11:27:59
URL: http://lovisassida.devote.se
Postat av: christine

Du är så snygg Cicci! Wow!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0