Que paso con el sol?

Vaknade upp ganska tidigt och tänkte att jag skulle ta en solskenspromenad, men när jag tittar ut genom fönstret är det inte samma strålande sol som värmde vår jord igår. Det är molnigt. Lite besviken är jag nog, men börjar känna lite tro att den ändå längtar efter att titta fram bakom molnen. Kom igen solen. Kom igen!

Jag är nöjd. Köpte en blomvas i grönt på Åhléns häromdagen. Ett riktigt klassiskt impulsköp. Samtidigt som jag köpte alla nya gardiner. Att köpa blomvas är inte riktigt min melodi, men jag blev kär i den och såg framför mig ett dubbelpack med tulpaner i, och tro mig, tulpaner är inte heller min stil. Resultatet blev riktigt färgglatt och vårigt.


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0