Morgonstund har snor i mun

Är så jäkla snorig. Pollen smyger sig på mer och mer. Migränen släppte som tur var under natten, sov som en stock. Har ju fortfarande inte införskaffat nya migränpills. Får göra det imorgon när el löno kommer.

Idag blir det besök hemma hos farmor,  syrran och jag ska hjälpa henne med lite saker sedan blir det jobb. Skoj. (Vanligtvis när det handlar om jobb brukar det vara sarkastiskt men nu menar jag verkligen Skoj)

Say what?
Postat av: Alexandra



Hahahhaha! "Morgonstund har snor i mun" Den var kul. :) Jävla pollen alltså. Samma för mig! :(

Kan tipsa om en skitbra nässpray som jag fick utskriven av läkaren Nasonex, tror jag den heter.. Suverän!



Ha en bra dag!



Kramkram!

2009-04-23 @ 11:09:04
Postat av: Tilda

Hahaha klockren rubrik! :D

2009-04-23 @ 11:15:53
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0