Lukten av påsk

Jag förstår inte hur, men på något sätt tycker jag att det luktar påsk här hemma. Vet inte om det är tulpanerna som gör det. Det är inte ägg som luktar i alla fall trots att man kan tro det då man ofta kopplar ägg till påsk.
Jag vet att det tjötas om sol hit och dit, men man blir ju bara så grymt genomsyrad av glädjeendorfiner som nästan sprutar ur öronen när det är sådant här väder. Håller på att tvätta för fulla muggar. Är jag ledsen för det eller tycker det är jobbigt? Nej, för solen skiner.
Ska snart ner och hämta det sista av tvätten sedan blir det pannkakor. Mums.


Fick tulpaner av Tant A igår när de kom på besök, med blommorna kom även denna lilla filur.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0