Lovely day

Det finns inte mycket som slår en solig morgon. Är det inte bland det mest underbara att vakna upp till att solstrålarna pressar sig in genom rullgardin och fönster? Man blir så pigg. Klockan skulle nog kunna vara tre på natten och man skulle ändå vakna pigg om strålarna lyste in. Underbart.

Sitter och äter min lilla frukost nu som består av (fram med anteckningsblocken) fiberflingor, banan, russin och blåbär. Gott och nyttigt.

Ska snart iväg och köra spinning. Skönt. Denna vecka har jag fem pass, ett mer än vanligt. Men det är bara nice. Dels för att då får jag lite mer träning och dels för att jag vickar på söndag så då får jag mer betalt. Man tackar.

Ska försöka komma ut på en liten promenad mellan spinningen och nästa jobbpass. Får se hur tiden räcker till.

Say what?
Postat av: Alex



Jag håller med!

Älskade soool! :)

Hoppas innerligt att den kommer imorrn me..

2009-04-01 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0