Lite förändring

Ursäkta dåliga bilder, men ni ser nog vad det är jag vill få fram. Känns så skönt med lite mer tyg i huset. Boring inlägg, men jag sitter här med resultatet i alla fall.








Hehe bortse gärna från det stökiga datorbordet...

Say what?
Postat av: Alexandra



Åh! Ni har en där underbart sköna soffan som jag ville ha, men inte fick.. :( Den fanns inte i läder. Och det måste man tydligen ha när man har hund. Och barn. Jejeee!



Va fint det blev allting! Färg är bra! Och cocacolan i hörnet ser galet god ut.. :D

2009-04-17 @ 10:42:14
Postat av: Mari

Sv: Tack vännen, vad gullig du är :).. Jag som går och beklagar mig över dem kg jag gått upp, tror jag får skylla på Peter. Nykär och viktuppgång brukar man lätt kunna para ihop :P hihi. Tack än en gång :).



Jag såg inbjudan på Facebook igår, men har inte hunnit svarat. Jag kommer gärna ner på inflyttningsfesten, jag har redan kollat agendan och jag har inget planerat den kvällen faktiskt :). Vi kan pratas mer om det.....



Hoppas allt är bra med dig?! Och förresten, vad fint ni får/har det i lägenheten :).



Puss

2009-04-17 @ 15:29:43
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0