Jag älskar att svettas

Bara för att ni som inte tränat idag ska få dåligt samvete när ni ser min härliga, snygga, svettiga nuna. Aight?

Say what?
Postat av: Mari

Sv. Hihi :P. Nästa år får du hänga på.. Vi har haft det helt galet bra, går inte med ord att beskriva. Håll utkik på facebook och på bloggen. Kommer bilder ikväll eller i morgon =)



Hoppas allt är bra annars ?! kram o puss

2009-04-26 @ 20:21:35
URL: http://ww.marriie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha! :)

2009-04-26 @ 21:38:43
Postat av: Alexandra igen..



Så du har koll på mig du? ;)

Kanske blir så eftersom jag bor nästintill PÅ t-banespåret.. Och ofta går under den där bron. Såg jag glad ut? Vankade jag? Fan. Hoppas inte! Vissa dagar vankar jag som en pingvin mer än andra. Inte helt ok! :D

2009-04-26 @ 22:06:33
Postat av: NN

Nasseknullare!

2009-04-27 @ 18:26:18
Postat av: L

Alltså, denna anonyma jävel (nn, jk what so ever) måste vara den mest BITTRA och avundsjuka jäveln på denna jord.



Kliv fram eller håll käft och fortsätt lev ditt miserabla ensamma liv din tönt!



Så, nu kändes det lite bättre.



/Link

2009-04-27 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0