Inget vidare

Kort sammanfattning av senaste dagarna.
Onsdag:
Förmiddagsspinning, möta upp Greken för att ta en två timmar lång lunch/fika. Jobba i barnpassningen. Passar några stycken sedan blir det tomt så Greken kommer och äter sushi. Fortsätter vår långa fika där.
Torsdag:
Syster Mellan och jag åker till farmor och hjälper henne med lite saker. Är helt slut båda två när vi åker därifrån, inte på grund av utmattning utan av pollen som trängt in i våra kroppar och tagit över. Är helt slut och känner mig bombad i huvudet. Åker hem en snabbis innan det åter är dags för jobb. Det roliga jobbet. Under passet känner jag hur migränen från dagen innan kryper sig sakta men säkert mer och mer in i min hjärna och håller den i strypgrepp. Skönt. Åker hem och lägger mig att däcka i soffan.
Fredag:
Migränen har lättat aningens, men jag har vridit och vänt mig i febersvettsdrömmar hela natten. Har knappt sovit en blund. Känner mig lite bättre nu på morgonen, men det känns fortfarande som att jag har feber. Inte nice, med tanke på att det är fest ikväll. Får se hur jag gör, om kroppen pallar. Vill ju så gärna gå, alla ska ju gå. Vill inte vara den som sitter dagarna efter och får höra : Det var årets fest alltså!

Hur som helst. Idag är det dagen innan min syster Mellan fyller 22 och hon önskar sig ingenting. Det var ju bra, vad köper man då? Får skaka ur något svar ur henne...
Ska gå och lägga mig i soffan och friskna till. Kanske tar en tripp förbi affären och köper något gott. Är så sjukt sugen på något.

Say what?
Postat av: christine

Sv: Haha. Jag älskar också när jag kommer på vilka låtar det är! Då känner jag mig hur nöjd som helst. Lite som när jag kollar på vem vill bli miljonär el nåt sånt. Jag känner mig alltid som en vinnare ;) Pensionärsliv nästa, haha. Flyttar till Stockholm om en vecka, då måste vi ses! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0