Guten morgen

The sun is shining och jag mår tipp topp. Känner en början till träningsvärk i mina höfter efter att jag och La Camilla var ute och joggade igår. Japp ni läste rätt, jag joggade. Egentligen hatar jag att jogga, och igår upptäckte jag varför. Det är så grymt jävla långtråkigt. Man bara springer och springer och springer. Visst det är mycket bättre att ha någon som man kan springa med, men i det långa loppet tycker jag inte om det. Det enda positiva är känslan efteråt, svetten, andfåddheten. Det är la gött.

Efter en riktigt svettig natt (tror det börjar bli dags att byta till ett tunnare täcke) så ska jag nu sent omsider hoppa in i duschen och sedan plantera lite luktärt. Vad säger ni om det?! Jag sak köpa fler frön idag. Vad tycker ni jag ska köpa? Ska göra en lustgård på min balkong med massor av blommor, fina ljuslyktor som bara bjuder in en till att avnjuta en härlig sommarmiddag i kvällssolen. Var ju på Ikea igår och då såg jag sådana små trallar som man kan lägga på balkonggolvet som lyxigt parkett. Det kommer bli så fint. Hoppas jag.


Köpte även nya gardiner till vardagsrummet igår.


Say what?
Postat av: Alexandra



Ja exakt, det är en Karlstadsoffa. Jag va inte så jätteimponerad först, men den är ok. :) Och stoooor!

2009-04-17 @ 10:55:34
Postat av: Linn

Åååh, trallar har vi också tänkt lägga, mysfaktor. Jag älskar att äntligen ha balleeeeeeeee!

2009-04-17 @ 15:35:27
URL: http://dagenslinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0