Great day

Det är fortfarande lika kul på jobbet. Det blir nästan roligare och roligare ju mer man lär sig, så jag försöker snappa upp allt jag kan.
Idag var en riktigt bra dag också, fick ett riktigt nice mess av en viss pojke som är mig väldigt kär. Nu känns allt riktigt tryggt framöver.

Grrr, jag är så sjukt sugen på något sött. Varför går det inte en enda dag utan att jag skippar socker i någon form? Jag måste sluta, men det är ju så gott och än så länge har det inte gett mig några sideeffects. Men det lär ju komma. Jag väntar.

Say what?
Postat av: smäm

tur att det är roligt på jobbet. jag avundas inte folk som våndas att gå till sina jobb.

2009-04-29 @ 10:17:59
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha ja dom är ju såå söta! :D Japp dom är från H&M ! :D Dom har ju så mycket sött där till tjejer ^^

2009-04-29 @ 10:52:15
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0