Fucking wonderful

Körde två sista passen i byn idag. Enormt svettigt. Första passet körde jag i mina linnen som jag hade på mig. Andra passet kände jag att jag fick sätta på mig instruktörsvästen trots att jag visste att jag skulle svettas ihjäl, men jag gjorde hellre det än visade mina så kallade bröst. Kände att linnet åkte ner hel tiden och när jag sedan lutar mig fram så visar man typ allt... Inte kul.
Första passet kom kära Limpz, andra passet kom Tant A. Skojigt. Duschade lite snabbt efter och insåg när jag såg mig en halvtimme efter passet i spegeln att jag alltid tillhört tomatsläktet. Jag blir alltid mest röd i ansiktet och svettas som en jävla apa. Eftersvettningar är ett faktum efter träning. Lunchade med Linni efter det och satt och pratade i minst 100 år. Japp vi är nu inne på 2109.

Jeje, ska nu gå och diska lite. Skitkul. Senare ikväll ska jag se på film. Blev medbjuden hem till Cookie-Woo av Linnen. Så det blir nice, skönt att inte vara ute och svira när man ska upp early morning imorrn.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0