Dust in the wind...

Varför äter man alltid tills det sprutar ur öronen och magen känns som den ska sprängas? Jag lyckas alltid som oftast med det. Jag älskar ju att äta och jag älskar mat så jag hittar oftast inte ett bra sätt att äta lagom på.
Det var riktigt mysigt hemma hos mormor igår, god mat, trevligt sällskap, lots and lots of godis och skratt. Trots att vi inte är speciellt stor släkt på mammas sida så blir det ändå hög ljudnivå, alla försöker överrösta föregående talare och alla vill alltid prata. Vi som är infödda i släkten vet hur man bryter sig in, våra partners har lite svårare för det.
När vi ätit gic k vi in till vardagsrummet och fikade och klämde godis. Mormor fick öppna presenter och fixade syster Minst 20-årspresent. Hon fyller ju systemetmyndig där nere i Thailand, men hon ska nog få en liten present ändå :)

Idag är det jobb som gäller, efter det blir det promenad med La Camilla och förhoppningsvis kan Carolajnen och jag få ihop något.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0