Du ska inte tro det blir sommar...

Igår slängde vi in tvätten och promenerade till byn för att köpa en bamburullgardin till köket som oftast som mest blir överhettat på somrarna. Sagt och gjort, efter det skulle vi vänta på päronen som skulle hämta upp oss för att åka vidare och handla lite mat. Medan vi väntade köpte vi årets första glass och satte oss och avnjöt den i solen.

(Jag åt en Twister. Dålig skärpa.. Tagen med mobilkameran)

(Älsk tog en Nogger.)

På kvällen gick vi över till päronen och snyltade in oss på lite god fredagsmiddag. Räksmörgåsar. Så jävla gott. Efter att alla ätit över sin förmåga hoppade vi in till sofforna och kollade på Patrik 1.5 . Så himla mysig film och vilken roll Gustav Skarsgård gör, jätteduktig. Man mådde liksom bra i hjärtat efter man sett den, så himla gosigos.

(Jag åt mest. Säkert ett halvt kilo själv. Jag bara älskar räkor.)

Idag väntar spinning med fyra av mina familjemedlemmar; Tant Ann, Syster Mini, Farsan Baloo och Älskling. Det var tänkt att Mamma Katten också skulle vara med och trampa, men som tur var för henne (hon ville helst slippa) så tappade hon ett plintlock på tån här i veckan så hon haltar fram. Det komiska är att den händelsen är det närmaste hon har kommit träning på säkert 15 år. Haha.
Efter spinningen ska Greken och jag äta lunch, förhoppningsvis ute i solen på någon uteservering. Måste också gå runt lite för att hitta en present till mormor som fyller 82 idag. Grattis.
Ja, sedan bär det då av till mormor på påsk-/födelsedagsmiddag. Får sedan se vad kvällen bjuder på.
Glad Påsk på er alla!

Say what?
Postat av: Alex

Mm! Jag blir så sugen på saker när jag läser din blogg.. :) Glass! Räkor! Mmmm!



Glad påsk!



Kramar!

2009-04-11 @ 14:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0