Dream a little dream of me.

Underbart soligt väder idag, vet inte än om det är så varmt. Ska i alla fall gå på en promenad med min bästa vän och livskamrat. Ska även tvätta. Mindre kul, men ett måste.

Spontan påskfest hemma hos Pontiak igår kväll. Syrran och jag åkte dit gemensamt och kände mest att vi skulle åka dit för att säga hej så att man i alla fall har varit där för hon var totalbakis egentligen och pallade inte trycket och jag hade de berömda migränkänningarna (funderar ju som bekant starkt på att operera bort huvudet). Vi båda kom alltså dit utan dricka då det nog inte skulle hjälpa våra tillstånd till det bättre. Men det var trevligt trots det. Bra sällskap, bra musik, en kamera, nej flera kameror.
Och alla dessa frågor: Är du nykterist? Nej, jag är inte nykterist. Men tydligen är man det om man väljer att inte dricka en fest. Haha, komish.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0