Busy day

Har precis ätit en nyttig tallrik med fibergröt och ska nu göra i ordning mig för att åka och köra lite spinning. Efter det drar jag tillbaka till byn där jag ska möta upp syster Mellan och Nattaflux med hennes lilla guldklimp. Vi ska ta en fika och gulla med hennes bäby, som för övrigt snart fyller ett år. Efter det ska jag jobba.

Ska försöka få med mig kameran och ta bilder på den lilla.

Ps. Imorgon ska jag klippa mig. Wohoo! Jag vågar knappt erkänna när jag klippte mig senast, då jag tidigare varit en person som ständigt klippt och färgat mitt hår. Men i juni förra året, så det är snart ett år sedan saxen hälsade på i mitt skatbo. Känns som att det börjar bli dags då. Men jag känner mig trygg, MirakelMia kan alltid rädda mitt skatbo. Ds.


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0