Annika Östberg

Svenskan som har suttit fängslad på livstid för medhjälp till mord i USA, ska nu få komma hem läste jag på Aftonbladets hemsida. Hon har suttit pretty long time. Kan förstå om hon är överlycklig, skulle i alla fall jag vara om jag var hennes anhörig på något sätt.

Läste också om en 8-årig flicka som försvann från sitt hem den 27e mars och nu har återfunnits död i en damm. Fy fan vad hemskt. Och polisen vet inte hur det gått till, om hon blivit bortförd eller gått självmant och kanske trillat i. Tänk vad hemskt för hennes familj. Hua.

Say what?
Postat av: Anonym

Shit! Jag har läst 15-åringens blogg.. Tvillingar! Oj oj. Jag skulle haft ungar som var 13 år om jag fått barn då. Helt sjukt!

Men rolig blogg. :)

2009-04-07 @ 14:29:45
Postat av: Alex

Det var jag som skrev. :)

2009-04-07 @ 14:30:03
Postat av: Erica

Ah! Gud vad jag längtar tills dom börjar med ute serveringarna! :D

2009-04-07 @ 15:15:59
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0