Utkast: 1. Ta ...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Varför vill du inte berätta för mig hur barnen mår?" fråga-        Ed McBain
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Hårt tapetserad vägg
3. Vad var det senaste du såg på TV?
I ditt ansikte
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23,17...Damn den var 23,18
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n, syrran kollar på Kenny med vänner eller vad den nu heter.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Iår, handlade lite mat. 
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
'Do not mess with Zohan' med Adam Sandler. Väldigt speciell film
 8. Vad har du på dig?
Grå mjukisbrallor, röda flufftofflor (vad många F det blev), röd Tischa med tryck.
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Sov inte mycket inatt pa migränen, men något drömde jag nog, minns bara inte vad.
10. När skrattade du senast?
Idag, kollade Vänner och säg det avsnitt som inte bjuder på skratt?!
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Extremt många tavlor då min mor och syster är esteter....
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Haha, ja men det kan jag inte skriva här :p
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
´Jag älskar listor... Kanske inte lika kul att läsa dem but I don't give a fuck.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Läs svaret på fråga 7.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus till morsan som hon alltid drömt om (trots att hon nu bor i en del av sin dröm med min far), ett hos till mig och C, något beboligt till mina systrar ja och allt det vanliga liksom; körlektioner, kläder i massor, resor och skänka lite till forskning.
16. Tycker du om att dansa?
Tycker jag om att dansa?????? Well de som känner mig, känner mig och vet vad som händer med min kropp om man sätter på musik..... 
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hmm, vi har pratat om det där och vi har nog kommi
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Det är min dröm, så ja, självklart

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0