Tjyvat en lista..som vanligt.

STEG 1
Skostorlek: 38
Civilstatus: Carsten
Höger eller vänsterhänt: höger
Kär?: Upp över öronen

STEG 2
Skor som du bar idag: Vita sommarskor
Dina svagheter: Coca cola
Rädsla: Spindlar
Målsättning: Just nu--- hitta en lägenhet

STEG 3
Första tanken då du
vaknar: Oh no!
innan du..
somnar: Hoppas imorgon är en dag då jag är ledig

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca cola
McDonalds eller Burger King: Absolut inget
Adidas eller Nike: Båda
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: Skyr vanilj som pesten

STEG 5
Svär du?: very often
Sjunger du?: ja väldigt ofta och ohämmat
Duschar du varje dag?: japp
Gillar du skolan?: Ja oftast
Tror du på dig själv?: har lärt mig det ja!
Kommer du överens med dina föräldrar?: Alltid

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol?: Nej
Rökt?: Nej
Shoppat?: JAAAAAA!!! :D
Ätit en hel ask müsli?: no?
Ätit sushi?: Nej
Stått på scen?: nej
Skejtat: nej
Bakat?: nej
Stulit något?: nej

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: nej
Blivit kallad hora?: nej
Blivit nerslagen?: nej

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn?: secret
Hur vill du dö?: somna in without pain
Vad vill du bli när du bli när du blir stor?: större

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: några  stycken
Antal CD-skivor du äger: några stycken
Antal tatueringar: 2 stycken än så länge. men ska boka tid till en tredje denna månad
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: En gång i Säffles tidning, när jag och mina gullsyskon var troll.
Antal saker jag ångrar: Nej.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0