Sjopppppppipop

Idga har ja och minsta syrran shoppat. Inte så mycket att pengarna tagit slut, nej jag har hållit på mitt kort och inte slängt fram det så fort jag såg en affär. Idag köpte jag bara det jag verkligen behövde; jeans, kalender, pocketböcker, och ja okej örhängen.
Kollade även på jackor. Skulle lägga upp bilder på de här, men mobilen cp-ade sig så det kanske blir en annan gång. Ska sova nu för imorgon ska vi på lägenhetsvisning :) Efter det ska jag dra med syrran till gymmet så hon får kolla in det ifall hon ska fixa kort där. Sedan bjuds vi på lunch hos mormor, sedan är det jobb. Kanske hinner lite mer shopping imorgon. Skulle behöva ett par nya sneakers.
God natt. 

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0