Så jävla nöjd

Ja hade tre saker jag verkligen var tvungen att köpa och det var ett par jeans, ett par skor och en jacka. Jag har lyckats med alla dessa. Dock blev det två par skor, men det gör mig inget, de ena var på rea och nedsatta 300 och de andra var det 20% på. Men det är det enda jag ska köpa denna månad.(Försöker jag intala mig i alla fall) Har nu fört över en hel massa pengar till mitt sparkonto. Jag tänker att någon gång måste jag ju lära mig.


1.Jag köpte dessa jeans fast någon nyans ljusare.
2.Det stod mellan denna sjukt snygga jacka som ja varit kär i sedan jag för en månad tillbaka såg den...
3. Och denna som jag blev kär i i förrgår när jag såg den. Det blev denna. Ska bara köpa långa vantar nu.
4.Blev även kär i denna dojja men upptäckte att jag verkligen inte kunde gå i den.
5. Så det blev dessa underbara skor...I know jag är inte den rosa typen, men jag får väl bli det.
6. Och dessa silverfiskar.

Say what?
Postat av: Mari

Snyggt tjejen :).

Finns nike-skorna i svart ??

2008-09-27 @ 16:28:52
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: tuuli

snyggbruttan :D shit vad snygga kläder o jeansen satt som handen i handsken ;)

2008-09-28 @ 18:25:02
URL: http://minultasinullerakas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0