Mohaha

Okej jag har inget liv, men jag sökte på Blondinbellas real name på fejjan och kunde inte gå in på hennes profil och titta så jag skulle kolla lite på hennes vänner, ni vet man söker runt och kollar runt tills man hittar någon man hört talas om och sedan hittar man en väns kompis kusin som har foton och bla bla. Saken var bara den att kvinnan har 783 vänner!!! Det betydde (japp jag var tvungen att bläddra till sista för att se det absurda) att hon hade 16 sidor med vänner. Jag förstår verkligen inte grejen. Jag tycker jag är larvig som har godkänt vissa, för vissa av de skulle man ens inte säga hej till om man mötte de på gatan...

Facebook är ett fenomen.

Say what?
Postat av: mantha♥

va söt du va ;o

2008-09-21 @ 10:52:19
URL: http://lillmanthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0