Jag mår Pekka

Jag hatar att vara sjuk. Är inte riktigt van vid det, inte på det här sättet i alla fall. Jag är en sådan person som bara har migrän och det räcker mycket gott och väl. Nu har jag feber och kan knappt prata, eller det har blivit lite bättre under dagen, men inatt kunde jag knappt sova då jag knappt kunde andas på rund av allt flem i halsen. Fan jag missar ju massa pengar nu när jag är sjuk på 100%-OBdagar.

Har precis läst ut min bok. Skönt. Den var så enormt tjock och han skrev ganska annorlunda mot det jag är van vid att läsa. Tyckte nog att boken 'Midvinterblod' av Mons Kallentoft får en 3:a i betyg av mig.


Ska hitta en ny bok att plöja igenom nu. Några tips så här i höstregnet?

Say what?
Postat av: Alexandra

Stackars sjuk! :(

Ett boktips: Tusen strålande solar. Måste läsas om du inte läst den! Kommer dock inte ihåg vem som skrivit den, men det är samma som skrev "Flyga drake"..

Krya på dig! Kram!

2008-09-06 @ 15:46:25
Postat av: Alexandra

Men du måste läsa "Tusen strålande solar" av samma författare - even bättre än Flyga drake! :)

2008-09-07 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0