I've made my descision.

Nu åker huvudet. Japp, jag har beslutat mig för att amputera min skalle. Jag är idag hemma för tredje dagen i rad på grund av migrän. Det är inte okej. För det första missar jag massa pengar och det i sin tur innebär att jag får lite mindre pengar till shopping. För det andra får jag spasmer, jag kan bara inte ligga instängd i ett mörkt rum och försöka sova med världens huvudvärk. Jag måste göra något annars klättrar ja på väggarna.
Som tur var har jag två av världens mest stökiga småsystrar (varav en bor med mig, har redan klarat av att leva med den andra but thank God that's over) så vår lya ser ut som hyfsat hej kom och hjälp mig. Speciellt köket. Det är typ hennes 'uppgift'. Mmm, den har hon inte gjort sedan vi flyttade in här. Så nu har vi ett skinande kök och jag är riktigt trött och riktigt pissed off på syrran.
Man skulle kunna tro att jag var med i en film för jag spottade och fräste och kastade saker om mig och förde å mycket väsen jag bara kunde utan att något skulle gå sönder, men till vilken nytta? Hon var ju inte hemma och hörde mig, det var däremot min karl, så han kommer in till mig och håller om mig, säger åt mig att gå och vila så tar han disken. Men jag ska prompt stå där med bombat huvud och händer som snart spricker av all väta (det är därför jag har avsagt mig den uppgiften men i slutändan är det ändå jag som står där och diskar för att syster minst inte fattar att man inte kan låta disken stå i 4 veckor.....).

Jess, jag har precis skrivit ett helt inlägg om disk. Hoppas ni hade trevlig läsning ;)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0