Ifyou'regoingtoSanFransisco

Jag vill ha en lägenhet. Jag vill börja om på nytt. Köpa allt från första början. Ja, förutom sådant som är sådär sjukt jobbigt att inte ha och man bannar sig själv för att man inte märkt att man inte har det förrän man verkligen behöver det. Typ osthyvel and such. Hmm, det blev invecklat.
Så, jag vill alltså flytta in i en ny lägenhet, med helt nyinköpta möbler, nytt liv (dvs, jag och han), en kartong med det förflutnas saker (ex, osthyvel, kapsylöppnare, konservöppnare) och sjukt mycket inredningslängtan som bara pirrar i fingrarna som vill fixa allt. I'm dying for a new apartment.
Känner att jag sitter i tankar mellan att hyra och köpa. Hyr man riskerar man att hamna i en av de lägenheterna jag bott i, vilket betyder en lägenhet som alla andra bor i. Inget personligt alls, allas kök ser likadana ut, badrum, sovrum, vardagsrum och hall likaså. Jag vill hitta en lägenhet med annorlunda fönster, kanske något annorlunda som några runda hörn någonstans eller så.

Nej, ska in och kolla min köplats nu.
Sedan är det städa som gäller.
Kanske lite snyta sig också. Shit ,jagförstår verkligen itne hur så mycket snor kan rymmas i en och samma näsa. Impressive!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0